*Lenas lilla blogg*

Goder morgon på er.

Publicerad 2011-03-16 06:43:38 i Allmänt,

Jag är faktiskt trött....Det är ju så typiskt.
Har varit ledig 2 dagar nu och vaknat av mej själv ganska tidigtoch hyffsat pigg.
Men idag när det är jobbardax igen så är jag nästan mer dö än levande när klockan ringer.
Idag blir det långdag. 8-16 fast  mellan 13-16 så är det schema läggning igen... dom sista 10 veckorna som ska läggas. Sen är schemat lagt fram tom V39.

Men ha en fantastiskt bra dag alla... :)

Påminner igen om min lilla tävling... anmäl dej HÄR

Kommentarer

Postat av: Nett

Publicerad 2011-03-16 16:12:43

Hoppas att du inte är allt för trött efter ditt arbetarpass utan har piggnat till lite.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela