*Lenas lilla blogg*

Nu firar vi med en TÄVLING !!!

Publicerad 2011-03-06 15:10:45 i Avslutade tävlingar,

Som ni har läst så fyller min blogg 1 år idag. :)
Och det firar jag med en liten tävling. :)
Det du kan vinna är en skitsnygg ring.


Tyvärr är bilden kass :( 
Men ringen är skit snygg. :)

För att vara med och tävla så ska du göra följande:

För 1 lott : Skriv en kommentar i detta inlägg om vad du tycker om min blogg.

För 2 lotter : Länka till denna tävling från din blogg.

Önskar alla lycka till i tävlingen som kommer att avslutas den 19 mars klockan 18,00

Kommentarer

Postat av: Monika

Publicerad 2011-03-06 15:44:27

Jag är gärna med, jag har länkat till din blogg :)

Postat av: Nett

Publicerad 2011-03-06 16:41:34

Tack, ja det finns en viss likhet mellan oss. Grattis till bloggen :)

Postat av: Jeanette

Publicerad 2011-03-06 19:41:45

Grattis till bloggen!!:)

Postat av: Mona

Publicerad 2011-03-07 12:32:55

Kul blogg skiftande innehåll fina bilder!! Kram

Postat av: Marias Hörna

Publicerad 2011-03-08 16:39:37

Norpar två lotter. Du skriver så roligt och enkelt i din blogg. Och så goa bilder. Detta gillar jag med din blogg. Kramar Maria

Postat av: moa

Publicerad 2011-03-18 18:50:09

Jag är med! Jag tycker om sättet du skriver på och bilderna du lägger ut, verkligen läsvärt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela