*Lenas lilla blogg*

LUCKA 1

Publicerad 2016-12-01 14:18:00 i JUL,

Då var det dax att öppna dagens lucka som har nr 1
 
Bakom den finns det BRASTÄNDARE som du kan göra själv och ge bort i julklapp.
 
 
Braständare gjorda av tallkottar och ljusstumpar.
 
HÄR kan du kolla hur jag gjorde.
 
Har gjort 3 olika sorter.
 
 
En del har jag virat in i tidningspapper efteråt för att kunna tända dom lättare.
Några virade jag ljusvekegarn runt innan jag doppade dom i stearinet och några är bara doppade...
Alla 3 sätten funkar bra.
 
Sen är de bara att lägga dom i en snygg burk  eller i en påse.
Så har du en julklapp klar.
Nästan gratis.
 
 
Tänk på att det är julklapparna man gör själv som oftast är mest uppskattade.
 
Lycka till !!

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2016-12-01 21:33:36

Superbra present =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela