*Lenas lilla blogg*

Lyssnat på 2 böcker till

Publicerad 2020-08-28 09:27:04 i Böcker/Tidningar,

Nu har jag lyssnat på yttrligare 2 böcker.
 
Först denna som var helt OK.
 
 
 *Tina Craig är gift med en våldsam man. Varje ledig timme hon har försöker hon arbeta för att samla ihop tillräckligt med pengar för att en dag lämna honom. För att helt kunna undvika hemmet arbetar hon också volontärt på en second hand-butik för välgörenhet. En dag när hon söker igenom fickorna på en gammal kavaj hittar hon ett brev. Det är förseglat och frankerat. Tina öppnar och läser brevet ett beslut som kommer att förändra hennes liv för all framtid. *
 
 
Sen denna som jag inte tyckte var bra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela