*Lenas lilla blogg*

Småregnig Lördag

Publicerad 2019-09-07 08:48:00 i Allmänt,

Go'morron på er !
 
Nyss inkommen från en lite småregnig morgonpromenad.
 
 
 
Har inget emot att promenera i regnet...men det som stör mej är att allt blir prickig, då jag använder glasögon.
Man skulle ha glasögon med torkarblad på.
 
 
Ibland kan jag ta på mej en keps, då blir inte glasögonen så prickiga av regndropparna.
 
 
Men jag är inget fan av att ha någon huvudbonad.
 
Tips på vad man kan göra för att undvika prickiga glasögon??
 
Inte lämna glasögonen hemma. .då ser jag inget 😜
 
Stanna hemma...då blir inte 🐕 glad.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela