*Lenas lilla blogg*

Operamopsen

Publicerad 2018-01-28 21:22:39 i Böcker/Tidningar,

Började lyssna på en ny bok i morse.
Och har lyssnat på den hela dagen när jag har sysslat  med annat.
Det är fördelen med att lyssna på böcker ...att man kan göra annat under tiden oxå.
Man får ju mer gjort på så vis.
 
Boken heter OPERAMOPSEN.
Kan rekommendera den.
 
 
*Stambytet i bostadsrättsföreningen Kastanjen sammanför människorna på oväntade sätt då de tvingas dela kök och dusch i gemensamma utrymmen. Mopsen Malcolm blir förälskad i en operasångerska och inget blir sig likt i den tidigare så stela trappuppgången. I takt med att rören i huset byts ut genomgår även invånarna ett inre stambyte. Plötsligt skapas nya relationer som förändrar allt.*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela