*Lenas lilla blogg*

Loppisfynd

Publicerad 2018-01-24 17:18:52 i Loppis & secondhand,

Som vanligt slank jag in på några loppisar när jag var till stan idag.
Å inte kom jag ut tomhänt heller.
Jo från den ena....för dom är svindyra på sina grejer fast de får allt till skänks.
Men på de 2 andra så lyckades jag fynda allt detta för 70 :-.
 
3 dukar
1 liten tratt
1 kopp
1 kanna
1 litet brödfat
1 vas
 
Vasen passade perfekt till tulpanerna jag köpte idag.
 
 
 
Och koppen fick bli ytterkruka till en liten blomma jag oxå köpte idag.
 
 
Fina fynd eller hur !?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela