*Lenas lilla blogg*

Snart över

Publicerad 2018-08-31 07:40:58 i Allmänt,

Säger bara....jädrar vad skönt det ska bli när detta val är över. 
Det börjar stå mej upp i halsen.
 
Alla som talar om vad man ska rösta på för annars är man dum i huvudet.
Eller om du röstar på det så är du inte min vän. O.s.v.
 
Alla får rösta på vad dom vill...det är det som är DEMOKRATI.
Och ALLA kan INTE tycka lika.
 
Och ALLA partier lovar guld och gröna skogar innan valet.
Och när valet väl är över så gör de ändå som dom vill.
 
TUR 
att det bara är val vart 4:e år.
 
 

Kommentarer

Postat av: Elaine

Publicerad 2018-08-31 08:12:04

Jag var och röstade i måndags. Efter det känns det som att det har blivit mer medietjat om valet. För min hjärna tänker hela tiden: Sluta tjata om valet för min röst kan ni inte fiska efter längre!

Förtidsröstar ALLTID för jag ser framför mig hur partierna står utanför vallokalerna på valdagen och fiskar in i det sista. Jag tycker det är så fruktansvärt pinsamt....
Avskydde den där jäkla backen på speedwayen förra veckan, de stod som packade höns och lockade med både ditt och datt....
Vad kostar det här jävla lockandet innan valet?
Betalar det sig verkligen för partierna??
De syns ju ändå på TV i flera timmar varje kväll, räcker inte det?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela