*Lenas lilla blogg*

Nike & Adidas

Publicerad 2018-08-22 17:22:04 i Kläder & Skor & väskor & accessoarer & parfym/smink,

 
Tog en sväng till Västervik idag.
Tänkte kolla om jag kunde hitta mej ett par nya gympadojjor.
Hittade faktiskt ett par svarta Nike på Intersport, kändes jätte sköna.
Får känna efter bättre när jag tar första promenaden med dem.
 
Sen hittade jag ett par walkingskor på Stadium outlet. Letade inte efter några, men provade dom och dom var oxå kanonsköna.
 
Då jag har problem med att hitta skor som passar mej, så kunde jag inte låta de står kvar på hyllan.
Det gäller ju att passa på när tillfälle ges.
 
Hade tur att det var rea på bägge paren.
 
Ord.pris för bägge 1898:-
Gav 1049:-
Så sparade ca 850:- 
(Fick ju ett par gratis....)😜
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela