*Lenas lilla blogg*

Go'morron

Publicerad 2017-09-09 07:00:22 i Allmänt,

Vaknar upp till en regnig dag....igen.
Börjar bli lite trött på detta väder nu.
Sitter här är å dricker mitt kaffe.
 
 
Samtidigt som jag funderar på vad jag ska göra idag.
Här inte riktigt bestämt mej ännu.
 
En sak som jag funderar på är att se hur många blogginlägg jag kan göra under en dag.
Normalt brukar det bli ett eller två inlägg per dag...ibland inget.
Så nu får vi se hur många jag lyckas göra idag.
 
Hur många inlägg brukar du göra per dag ???
 

Kommentarer

Postat av: Lars Gustafsson

Publicerad 2017-09-09 07:06:18

Jag försöker med ett inlägg per dag. Jag brukar publicera runt 09-10 tiden
Jag ska träffa vänner idag och käka tacos + spela V75 o tjata

Svar: lycka till på v75
Lena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela