*Lenas lilla blogg*

Årets kontroll

Publicerad 2017-11-13 18:50:30 i Allmänt,

Pustar ut....
 
Gick igenom årets kontroll av gaddarna med blankt papper.
SKÖNT... nu går det ett år tills nästa gång man ska dit....om inget händer.
Peppar peppar.
 
Avskyr verkligen att gå till tandläkaren....
Men man får ju gå dit ändå... vill ju inte ha löständer eller tandvärk.
Och inte är det billigt att gå dit heller....690:- för en koll.
De pengarna kunde man ha haft nått roligare för.
Tycker tandvården borde ingå i sjukvården.
Tänderna tillhör väl oxå kroppen...eller?!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela