*Lenas lilla blogg*

Roadtrip

Publicerad 2017-07-28 09:16:13 i Allmänt,

I går tog jag och denna sköna böna en ROADTRIP....
 
Först hamnade vi i Kalmar.....
Sen åkte vi vidare .....
 
 
...Mot ÖLAND.
Där vi åkte till ett jätte mysigt kafé & lanthandel....
Är du på sugen på fika när du är på Öland åk dit...!!
 
 
 
Snacka om Nostalgi....
 
Sen åkte vi lite på måfå för att hitta loppisar.
Och vi hittade en hel del utmed vägarna, vi hittade nog ca 10-15 st.
 
Denna var den mista loppisen vi hittade....
 
Ett tält med lite skolplancher.... där gick vi inte ens in.
 
På en annan loppis vi hittade , så fanns det tom. en bil att fynda.
Men på denna loppis köpte vi inget... då det var så dyrt.
 
 
 
Vid denna kvarn så stannade vi å fikade.
Vi hade med oss fikakorg.
 
 
 
Här är gårdagens fynd....
 
 
En stövelknekt....En gammal tidtabell från 1944 och en kanna & tvättfat till utedasset vid stugan.
Hittade även 2 kassar med nytt stickegarn på en loppis.
 
Vi hade en jätte trevlig dag med många go skratt.
Så detta måste vi göra om igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela