*Lenas lilla blogg*

Kö pga Snöstorm

Publicerad 2017-01-04 16:42:09 i Allmänt, Väder,

I dag har det varit snöstorm mest hela dagen.
Många träd som gett vika idag.
I morse när jag var ute på jobb blev jag fast pga nedfallet träd.
En stor ek som fallit över E22:an
Fick stå och vänta nästan en ½ timme på att trafiken skulle kunna köra.
 
Kö åt vänster....
 
 Åt det hållet skulle jag....
 
Och kö åt höger.....
 
 
Men när trafiken började röra på sig igen, så var det en kille i en Elajobil som var så himla snäll och släppte ut mej på vägen så jag slapp vänta på att alla bilar skulle köra förbi.
TACK du kille i ELAJO bilen.
 
Dagens 
Till dej!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela