*Lenas lilla blogg*

Testar min arm

Publicerad 2017-02-08 11:41:00 i Allmänt,

Börjar bli riktigt rastlös av att min j*vla arm värker och inte funkar som jag vill.
Testade idag att sätta mej en stund vid symaskinen.
 
 
Tänkte att maskinen gör ju jobbet så armen behöver jag ju inte använda allt för mycket.
En stund gick det sen ökade smärtan... så det var bara att lägga av.
 
Har ju lite tyger som ligger som vill bli något nytt.....
 
 
Har ju tyger på rist på material har fler ställen så brist på material har jag inte.
 
Idag när jag satt å sydde lite så tog ju tråden slut....
 
Då är det ju bra att man har lite i reserv....
 
 
 
 
Nä nu ska jag ta min onda arm å fixa lite att äta....
Ha en bra dag alla där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela