*Lenas lilla blogg*

Semmeldagen

Publicerad 2017-02-28 19:39:03 i Recept/mat/bakat/dryck,

Tror ingen har undgått att det är semmeldagen / fettisdagen idag.
Massor med bilder på semlor visar på olika medier i dag.
Och jag tänker inte vara sämre ....
 
Så jag gjorde gubben och mej varsin semla nu i kväll...
 
 
Fast jag gillar ju bäst att äta mina semlor med varm mjölk, sk. Hetvägg.
 
 
 
Hur äter du din semla ?
Vad vill du ha till?
Och vad tycker du om alla dessa "nya" olika semlor som kommer ?
Prinsess semla, nutella semla, mufflan semla mm ?
 
Själv tycker jag att semlan kan få vara semla precis som den alltid har varit.
 
Lämna gärna en kommentar och berätta vad du tycker.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-02-28 21:56:15

Jag vill ha semlan som den alltid ha varit.Helst hemgjorda semlor som.jag bakar själv. Men jag hoppar över varm mjölk ha aldrig tyckt om de.Men idag ha jag inte ätit nån semla .Gubben min fick semlor på jobbet idag.Kram.Lena.😆😆😆

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela