*Lenas lilla blogg*

LUCKA 11

Publicerad 2017-12-11 18:27:21 i JUL, Spartips,

Som ni kanske förstått så gillar jag ju återbruk.
Och ibland måste man ju tänka lite extra på vår miljö.
Så därför är dagens tips följande:
Julklappspåse...
 
 
Sy en påse av nått julaktigt tyg eller vilket tyg som helst går ju bra.
Sen stoppar du julklappen i påsen.
Du slipper köpa julpapper, som ändå bara slängs när paketet är upppackat.
Denna påse går ju att använda år efter år efter år.
Tänk vad pengar man spar på att slippa köpa julpapper och tejp.
 
 
Några av de påsar jag sytt. 
Hoppas du gillar mitt lilla spartips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela