*Lenas lilla blogg*

ULLI

Publicerad 2017-08-26 15:07:59 i Böcker/Tidningar,

Ytterligare 2 böcker har jag lyssnat på nu.
 
Författaren till dessa böcker är Birgitta Bergin som skriver feelgood / relationsdraman.
Dom handlar om Ulli.
Den första heter Tre Veckor
 
*Ulli blir uppringd till jobbet en måndag tre veckor innan jul. Det är hennes man, Peter, som ringer. I samtalet konstaterar han kallt att han flyttar samma kväll, han har träffat en annan kvinna.*
 
Den andra heter Fångad i Marbella
 
*Lyx, överflöd, droger och sexhandel. Men även känslor och kärlek. Det är vad de båda väninnorna Ulli och Ingela dras in i, när de egentligen bara är ute efter en skön semester för att reda ut redan struliga privatliv.*
 
 
Jag gillade dessa böcker.
Och jag hoppas på att det kommer en fortsättning.
 
Har börjat lyssna på en annan bok av henne nu.
Den verkar oxå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela