*Lenas lilla blogg*

JULBORD ?!?!

Publicerad 2017-08-14 14:07:50 i Klagomuren,

Helt otroligt....
Som vanligt när jag åker bil så har jag alltid radion på.
Och nyss när jag åkte hem från jobbet så kom det in reklam...
Reklam om JULBORD.... !!!!
 
Hallåååå det är 14 augusti... vem f-n vill tänka på julbord NU????
 
Tänk om våra högtider fick vara när de ska vara.
Man är ju så less på allt när man väl kommer dit för att det har tjatats om det lång tid innan.
Kan det vara knappt 1-2 månader kvar innan julsakerna komer fram i butikerna???
Och lagom efter jul så kommer påskgrejerna fram.
Det var bättre förr när julsakerna kom fram 1:a advent.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela