*Lenas lilla blogg*

Grävt å så har jag grävt...

Publicerad 2016-05-21 15:39:58 i Trädgård /Blommor/grönsaker/frukt,

Tur man inte behöver betala dyra pengar för att gå på gym.
Träningen klara man av ändå när man har trädgård.
I dag har jag tagit tag i detta land...
 
 
Eller land å land....igenvuxet blomland.
Har grävt upp de blommor som jag skulle ha å satt i ett annat nytt land.
När det ser ut så här så vet man ju inte var man ska börja...
men det var bara att köra spaden i jorden och börja gräva.
 
Efter några timmars slit ... så såg det ut så här....
 
 
Nu ska det bara på jord och gräsfrö... sen är det landet ett minne blott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela