*Lenas lilla blogg*

LUCKA 15

Publicerad 2016-12-15 10:26:01 i JUL,

I dag blir det inget tips på nån julklapp.
Utan idag tänkte jag tipsa om hur man kan göra en kul bordsplaceringsskylt.
 
 
Det du behöver är följande....
 
 
 
Polkagris käppar 3st till varje, lite snöre eller band,
gummisnodd, en grön kvist och ett papper att skriva namnet på.
 
Jag satte ihop 3 käppar med ett gummiband.
lättare att fixa hur käpparna ska stå.
band ett snöre runt och satte dit en grön kvist.
Sen är det bara att göra skylten med namnet och ställa dit.
Jag har låtit plasten sitta kvar på polkagriskäpparna för då kan gästen ta med sig Dekorationen/godiset hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela