*Lenas lilla blogg*

Jag är Blodgivare... är du ?

Publicerad 2016-12-06 11:48:43 i Allmänt,

I går var det dax igen... att lämna lite blod.
 
 
Känns bra att kunna hjälpa till.
 
Kanske hjälper det till att rädda livet på någon.
Ersättningen man får (50:-) skänkte jag till *MIN STORA DAG*
På så sätt gjorde jag 2 goda gärningar i går.
 
Man kan även skänka arvodet till barncancerfonden, läkare utan gränser och just nu kunde man även skänka til musikhjälpen.
 
Vill du oxå hjälpa till genom att ge blod??
Då kan du kolla HÄR hur du går tillväga.
 
 

Kommentarer

Postat av: Jim

Publicerad 2016-12-08 13:45:36

Tusen tack för att du tänkte på oss! Dubbelt god gärning!

Svar: så lite så :) alla bäckar små....
Lena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela