*Lenas lilla blogg*

Hästskor

Publicerad 2015-10-27 09:10:04 i recycling/återbruk,

Vilken tur att man har kompisar som har hästar när man själv inte har några längre.
Fick en liten ide´om vad man kan göra med gamla hästskor istället för att slänga dom.
 
 
Välanvända skor... rostiga men ändå fina tycker jag.
Skickade dom med son 3 för att han skulle göra lite svetsjobb... då jag själv inte har nån svets å inte heller kan svetsa.
Ville han skulle svetsa dit en liten bit mitt på skon.
 
 
Så då blev det så här...+ att han hade blästrat dom så det skulle bli enklare att måla dom.
Så då var det bara för mej att spraymåla dom.
Å då blev dom så här.
 
 
Snygga va?!
Så nu har jag nya väggkrokar att sätta upp i hallen.
Där man kan hänga jackor eller väskor.
Det kan man väl kalla återbruk eller hur ?!?
Smart va?!
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-10-27 10:33:52

Snyggt!

Postat av: Camilla

Publicerad 2015-10-28 07:59:38

Va glad jag är att jag hittade din blogg ;)Va fiffigt gjort å snyggt!

Svar: tack :)
Lena

Postat av: Marja

Publicerad 2015-10-29 00:21:24

Men så fiffigt och fint!

Svar: tack :)
Lena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela