*Lenas lilla blogg*

Kommentarer

Postat av: joanna-Livet med Asperger

Publicerad 2015-10-26 11:21:54

så fina

Svar: tack
Lena

Postat av: Camilla

Publicerad 2015-10-27 07:16:30

Jag dör avundsjukedöden på riktigt på ALLA som kan sticka.. Min kusin stickar också massor så hon brukar förbarma sig över mig och sticka till mig och mina avkommor. Det kommer bli mitt livsmission att lära mig sticka någon jäkla gång. Har försökt i 47 år nu buuhuuu

Svar: det är aldrig för sent att lära sig :)
Lena

Postat av: Camilla

Publicerad 2015-10-27 12:48:35

Men jag får ju spunk bara jag ser en sån där ritning eller recept eller vad det heter.. stickbeskrivning..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela