*Lenas lilla blogg*

Kommentarer

Postat av: Cecilia Artista

Publicerad 2015-05-17 11:36:08

Så skönt att vara ute i skogen och leka!
Min son har en schäfervalp på 6 mån. Underbar men mer vild än tam!

Svar: Det är den här oxå.... har hela alfabetet både framlänges och baklänges ;)
Lena

Postat av: Arja

Publicerad 2015-05-17 13:56:07

Halloj!
Vilka fina bilder på din hund, gillar den sista ser ut som hunden funderar vad för bus hen skall hitta på :O)

Svar: alltid bus i hennes tankar....
Lena

Postat av: mammakero

Publicerad 2015-05-17 18:45:01

Härligt att njuta av det vackra vädret tillsammans! Fin triss!

Postat av: Anemonen

Publicerad 2015-05-17 19:09:15

Den huggormen var stilig inte som den jag såg i skogen häromdagen.

Svar: tack
Lena

Postat av: Berit E i Kasperian

Publicerad 2015-05-17 22:05:55

Vacker hund som trivs med tillvaron. :)

Postat av: Barbro S

Publicerad 2015-05-17 22:53:35

Jättefina bilder på hunden din. Oj, vad jag letade huggorm innan jag begrep :).

Svar: Haha... ja det kan inte ha varit lätt att förstå. :)
Lena

Postat av: Anni

Publicerad 2015-05-19 14:27:32

Vilken fin hund du har!

Svar: tack :)
Lena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela