*Lenas lilla blogg*

Glasstest

Publicerad 2015-03-10 21:13:12 i Recept/mat/bakat/dryck,

Hittade en ny sorts glassmak igår som jag var tvungen att köpa.
 
 
Och i kväll så provsmakade jag den.
 Själva glassen var god..men det var så konstigt att få den starka eftersmaken av jalapeno kvar i halsen.
Så det är ingen glass jag skule äta om jag hade ont i halsen.
Om jag fick välja skulle jag utesluta jalapenobitarna som var i glassen.
Tvivlar på att jag kommer att köpa den igen även att den var god.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela