*Lenas lilla blogg*

Dagens Fynd

Publicerad 2015-06-26 21:16:00 i Loppis & secondhand,

I dag har jag fyndat lite igen på secondhand.
 
Först dessa böcker  i en secondhand.
 
 
2:- / st  
Tittade lite i den ena boken förut,
hittade faktisk några grejer som jag ska ge mej på att sy framöver.
 
 
I nästa secondhand hittade jag denna tygbit. Tyckte det var så sött.
Får se vad jag gör av det sen.
 
 
Den kostade 10:-
I samma butik hittade jag även lite kläder till mej.
 
 
Batik är ju inne i år igen....kommer ihåg att jag gjorde egna batikläder på 70-talet....lite nostalgi.
 
 
 
Och till sist denna "romantisk" spetstopp som kommer bli skitsnygg ihop med ett par ljusa jeans.
 
 
Kläderna betalade jag 55:- för.
 
Tycker jag har gjort riktigt bra fynd idag... eller vad tycker du ?

Kommentarer

Postat av: Cecilia

Publicerad 2015-06-27 06:27:39

Riktigt bra fynd. Älskar att fynda gamla kokböcker själv :-)

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-06-27 21:53:51

fina grejer!vilken loppis har du varit på?

Postat av: Mariette

Publicerad 2015-06-29 00:23:10

Visst blir man så glad :)

Svar: absolut :)
Lena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela