*Lenas lilla blogg*

LUCKA 5

Publicerad 2015-12-05 16:48:03 i JUL,

Bakom Lucka 5 döljer sig ännu en julgrupp som består av hyacinter.
Här har jag använt toma konservburkar som jag har tagit bort pappret på.
Sedan har jag bundit lite spets och snöre runt.
Och toppat med lite mossa.
Man kan ju stäla dom en och en oxå.
Men jag ville ha dom i grupp.
30:- för hyacinterna, spets och snöre hade jag hemma.
Och konservburkarna skulle slängas ,
men kom till återanvändning ytterligare engång innan dom slängs i metallåtervinningen.
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: JUNITJEJ

Publicerad 2015-12-05 16:53:49

Det är så fint med hyacinter! De luktar så gott.

Postat av: Livet i San Francisco

Publicerad 2015-12-06 03:24:16

Jätte fint! Har med sparat massa burkar till pyssel! :)

Postat av: Sanna

Publicerad 2015-12-07 07:42:09

Ibland är verkligen det enklaste det vackraste :)

Svar: Javisst är det :)
Lena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela