*Lenas lilla blogg*

LUCKA 1

Publicerad 2015-12-01 16:25:21 i JUL,

Då var det dax för årets första lucköppning.
Bakom dagens lucka döljer sig en julgrupp som jag har gjort själv.
 
 
Köpte ett durkslag på secondhand som jag klädde med folie och plast.
 
 
Och sen köpte jag lite olika blommor som jag ville ha i gruppen + att jag "hittade" lite cypresskvistar när jag var ute och gick. Mossa tog jag lite i skogen.
 
 
Allt som allt gick gruppen på runt 100:-
Kostnaden beror ju på vad man vill ha i gruppen.
Kul att göra sin egna julgrupp eller göra för att ge bort.
Välj själv.

Kommentarer

Postat av: Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma

Publicerad 2015-12-01 16:39:07

Åh vad fint!

Svar: Tack :)
Lena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela