*Lenas lilla blogg*

Snart VAL

Publicerad 2014-09-07 09:22:00 i Allmänt,

Nu är det snart val och det verkar som om det enda som diskuteras i sociala medier är invandrar politiken.
Är inte vården och äldreomsorgen och skolan något att diskutera?
Det finns även fler områden som är viktiga.
Blir så trött på alla som säger att man måste rösta på  X annars å är man dum i huvudet och inte fattar något.
Vi har demokrati i Sverige.
Alla har vi en åsikt.. alla kan inte ha samma åsikt.
Och efter valet så kommer diskussionen...
Fel parti vann.
Sen de resterande 3.5 åren innan nästa val så är det ingen direkt diskussion alls.
 
JAG röstar på det jag tycker är bäst.
Och DU röstar på det du tycker är rätt.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela