*Lenas lilla blogg*

Skänkte kläder å skor

Publicerad 2014-11-18 08:00:12 i Loppis & secondhand, Projekt / välgörenhet,

I går var jag till "GARDEROBEN"i stan och skänkte 6 stora kassar med kläder och skor.
Vi rensade garderoberna här hemma på kläder och skor som vi inte använder.
GARDEROBEN är ett ställe som svenska kyrkan.
En sorts secondhandbutik...men allt är svinbilligt.
Ett exempel är = 3 barnläder 5:-
Vuxna kläder 5:- per plagg
Jackor 10:-
Syftet är att de som inte har det så gott ställt ska kunna handla billigt.
Bra initiativ tycker jag.
Fast vem som helst får ju handla där

Jag passade på att köpa en liten svart väska för 5:- när jag ändå var där.
Köpte lite juldukar oxå men dom ligger i tvätten just nu så dom får ni se en annan gång.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela