*Lenas lilla blogg*

Skogspromenad

Publicerad 2014-08-25 09:40:28 i Hundar,

Har varit ute på en skogsrunda med huggormen.
Nu är det lagom varmt för att jag ska ut å gå lite längre promenader.
Kanske jag kan komma igång med mina långpromenader igen efter sommaruppehållet.
Ska sätta upp små delmål så jag inte tröttnar.
I dag blev det ca 3 km....alltid en början.
Har satt som mål denna vecka att jag ska gå den sträckan 4 ggr.
Sen går jag ju kortare runder dess emellan flera ggr per dag. :)
"Den bästa motionen är den som blir av"
 
 
 
Huggormen smälter in ganska bra i naturen.... ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela