*Lenas lilla blogg*

Läckeby Djursjukhus

Publicerad 2014-08-01 09:57:01 i Hundar,

I går kväll blev det en akut tripp till djursjukhuset med huggormen.
På kvällspromenaden så hände en liten olycka...
slog en liten frivolt när kopplet inte räckte längre när hon skulle försöka hoppa för att hälsa.
Trodde benet var brutet...eftersom det svullnade upp så mycket, men tydligen en kraftig stukning.
TUR att det inte var brutet.
 
I väntan på att få komma in till veterinären.
 
 
En liten tupplur efter lugnande spruta.
 
 
På väg att vakna upp efter undersökning och röntgen och efter att ha fått ett stödförband.
 
Tjusigt eller hur !!!
 
Nu får vi hoppas att hon kurerar sig snabbt och att hon blir helt återställd.
Love U ♥

Kommentarer

Postat av: Onkis

Publicerad 2014-08-01 10:29:03

Men stackars liten :(
Hoppas att benet snart mår bättre.

Svar: ja det får vi hoppas :(
Lena

Postat av: Mariette

Publicerad 2014-08-05 06:35:44

Sicken busig en. Tur det gick bra i alla fall

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela