*Lenas lilla blogg*

Sverige- Tyskland tur &retur

Publicerad 2013-09-01 16:43:00 i Resor,

Stack iväg till tyskland i fredagskväll och kom hem i natt.
Lite jobbigt med en sån resa.
Det var en sk *shoppingresa* .
Så nu har jag shoppat så vi klarar oss ett BRA tag framöver.
Om ni inte har listat ut vad jag shoppade så kommer en ledtråd HÄR
 
Här kommer några bilder.
 
Bye bye Sverige..
 
 
 
 Inge land så långt ögat når...
 Men vad skymtar mitt norra öga där borta i dimman ...
 LAND I SIKTE !!!!!
 
 
Fick se solen stiga upp ur havet....
 
 Bara älskar havet... så länge det inte blåser för mycket... ;)

Kommentarer

Postat av: Jag är inte dum i huvudet! jag har aspergers syndrom!

Publicerad 2013-09-01 17:23:27

Svar: Kul att du ville vara med i veckans blogg en vinnare är nu lottad så gå in och se om de blev du eller passa på att anmäla dig till den nya tävlingen :)http://www.domkallarmighannes.com/2013/09/veckans-blogg.html

kram

Postat av: Onkis

Publicerad 2013-09-01 18:39:25

Va kul och komma utomlands lite :)
Och handla ett lager inför vintern.. :)

Postat av: Linda

Publicerad 2013-09-01 19:38:24

Havet är så rogivande att titta på:). Vi skulle också behöva handla inför hösten;).

Postat av: Cilla

Publicerad 2013-09-01 22:33:08

Fina bilder! Härligt att åka på en sån tur =)

Postat av: Mariette

Publicerad 2013-09-03 10:18:33

Anade att ni skulle dit. Då har ni provianterat inför vintern då :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela