*Lenas lilla blogg*

Julmässa

Publicerad 2013-11-03 08:51:45 i Allmänt,

I går var vi till Gränsö slott på Julmässa.
Lite besviken blev jag .
Fick ingen julkänsla alls... kanske hade varit bättre om det varit lite snö... men vill inte ha snö .
Det enda jag köpte var en bit hemgjord brieost.
Tog några bilder när jag ändå hade kameran med mej.
 
 
Tror detta var nästan detta enda som var lite "Juligt"
 
 
De hade iallafall ltie musikunderhållning inne i gamla stallet.
Där inne såldes det bara drick & ätbara ting .
 
 
Tur att Tomten var där iallafall... ;)
 

Kommentarer

Postat av: Nilla Tankebubblor

Publicerad 2013-11-03 09:24:19

Söta hästar! Ja det är nog snö man saknar när det är julmarknad för att få till den rätta stämningen. Ha en bra söndag!

Postat av: anna

Publicerad 2013-11-03 19:46:52

julmarknad?!?! redan?! då är det väl klart att du inte fick någon julkänsla!

Postat av: zahra

Publicerad 2013-11-03 21:39:39

Vad fint och härligt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela