*Lenas lilla blogg*

Sista Passet

Publicerad 2013-03-21 13:32:14 i Allmänt,

Snart bär det av för sista arbetspasset på "Solis" :´(
Mitt vik. tar slut nu efter 3 år.

Har varit 3 roliga år på detta boende med fantastiska jobbarkompisar.
 
Men i morron går jag över och jobbar i hemtjänsten igen.
Har jobbat där förut så jag känner ju de flesta.
Fått ett vik. till sista augusti där.
Hade ju velat vara kvar där jag är nu..men tyvärr så får man ju inte bestämma själv.
Men det är bara bita ihop och ta nya tag.
Always look on the bright side....
 
 

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2013-03-21 13:53:52

nej det blev så ändå, fy vad tråkigt :( men får passa på ändå att önska dig lycka till på det nya/gamla jobbet!

Postat av: Cilla

Publicerad 2013-03-21 21:26:33

Nej vad tråkigt!! =(

Svar: ja skit tråkigt :(
Lena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela