*Lenas lilla blogg*

Kväller

Publicerad 2013-03-16 17:29:00 i Allmänt,

Nu har jag tagit kväller efter en lång arbetsdag.
Tänker slänga mej i soffhörnet med mitt senaste handarbete jag har på gång.
Vad det ska bli ska jag visa när det är färdigt.
Undrar om det är nått bra på tv i kväll...
 
Tog bara en liten sväng med Bosco nu när jag kom hem.
Hoppar faktiskt över långpromenaden idag.
Tar en vilodag... det måste man ju få göra.
Ska ge mej ut i morron bitti innan jag drar till jobbet.
I morse så var det -20,4 och känns som om det kommer att bli lika kallt i natt.
Men det var en sån underbar soluppgång i morse...
 

Kommentarer

Postat av: Monika

Publicerad 2013-03-17 07:58:40

Fin bild :)

Svar: tack :)
Lena

Postat av: Cilla

Publicerad 2013-03-17 10:29:20

Vilken härlig bild =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela