*Lenas lilla blogg*

Kornsnö

Publicerad 2013-03-09 09:45:01 i Allmänt,

Vaknade idag av det smattrade mot fönsterblecket....
Kom massa kornsnö... så nu var det vitt ute igen.
 
Vi har ju ganska mycket snö kvar sen förut.
Har varit ute på min lilla promenad ...men det blåste ganska bistert  idag.
Solen försöker titta fram... hoppas den orkar ta sig igenom dom tjocka snömolnen som är uppe i skyn.
 
Vad som händer idag vet jag inte... skulle ha vart på konsert ikväll men det sket sig... TYVÄRR :´(
Hade verkligen sett fram emot det.
Men nu är det som det är.
 
Gubben tyckte vi skulle åka och äta kinamat idag... och det är ju aldrig fel :)
 
Ha en fortsatt härlig lördag.
 
Tände en brasa igårkväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela