*Lenas lilla blogg*

Helgbilden 22 Dec

Publicerad 2013-12-22 23:20:56 i Fotoutmaningar,

Då var det dax för veckans HELGBILD igen då.
I helgen har jag gjort de sista julförberedelserna.
Och så fick vi en liten nattgäst lördag till söndag.
Barnbarnet ville inte åka hem utan ville sova över, och självklart fick han det :)

Och idag är det 4:e Advent och dan före dan före dopparedan
 När fjärde ljuset brinner,
vi hämtar julegran
och alla barnen räknar
dan före dan före dopparedan
 
Vill även passa på att önska alla er som deltar i "Helgbilden"
En riktigt GOD JUL !!!

Kommentarer

Postat av: Monica o Jacob

Publicerad 2013-12-23 05:17:26

Skönt när allt är färdigt;-)
GOD JUL

Svar: GOD JUL !
Lena

Postat av: Violen på Brandholmen

Publicerad 2013-12-23 07:56:31

Lugn och skön helgbild!
GOD JUL!

Svar: God Jul till dej oxå
Lena

Postat av: Åsa.Li

Publicerad 2013-12-23 08:05:41

God jul! härligt att barnbarnen vill vara hos dig och att de är välkomna.

Svar: Livets efterrätt :) God Jul
Lena

Postat av: Vivishagerom

Publicerad 2013-12-23 08:45:49

Flotte adventsslys. Ønsker deg en fin jul.

Vivi

Svar: Det samma till dej :)
Lena

Postat av: Eva Trillian

Publicerad 2013-12-23 08:54:26

God Jul, Lena! :)

Svar: Tack det samma Eva :)
Lena

Postat av: Hanna

Publicerad 2013-12-23 10:59:35

Vackert! Mysigt med besök från barnbarnet! Själv har jag myst med min nyfödda systerdotter.
God Jul till dig med! :)

Svar: God jul !
Lena

Postat av: Anita - Malta

Publicerad 2013-12-23 13:07:35

Skönt när allt julstök är klappat och klart. En väldigt stämningsfull bild du visar. Önskar dig en riktigt God Jul från Malta.

Svar: God jul till dej oxå :)
Lena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela