*Lenas lilla blogg*

KALLE & KLARA

Publicerad 2013-08-27 20:41:00 i Projekt / välgörenhet,

Nu ska jag visa ett annat projekt som jag blev klar med i helgen.
Projekt: BJÖRNKRAM
 
Klicka på länken ovan så kan du läsa mer om det,
och kanske du vet om nån som behöver en björnkram
eller så kanske du själv vill hjälpa till.
 
Här är iallafall mina bidrag.
 
KALLE
 
Här är KALLE i sina vinterkläder.
 
    
 

Här är KALLE i sina andra kläder.
Han får också med sig en filt, skolväska och skolböcker eftersom Kalle gillar skolan.
Sen har han ett halsband som han gjort själv, som han är väldigt stolt över.
 
 
KLARA
 
Det här är KLARA i sin finklänning.
        
 
Här ser ni KLARA i sina andra kläder.
 
KLARA får också en filt med sig.
Självklart har hon sina sångböcker med sig , eftersom hon älskar att sjunga.
 
 
 
 
 
 
************************************
 
för fler helgbilder tryck på loggan.

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2013-08-27 21:27:17

Åhh va fina dom blev! <3 Kämpar på med att hinna klart mina björnkramar jag med.. =)

SV: Jodå Anitas ide hade jag en tanke på tidigare, men vill nog göra något annat.. =)
Mmm man får göra så gott man kan..känner mig riktigt rik när jag fyllt på matförråden inför vintern.. ;)

Kram
Sanna

Postat av: Linda

Publicerad 2013-08-27 22:22:16

Så klart att det ska vara stickade kläder:). Så söta!

Postat av: Eva Trillian

Publicerad 2013-08-28 18:39:31

Vilken fin idé :) och vilka fina nallar - så mycket du gjort till dem! Någon kommer bli mycket glad för sin nalle!

Svar: tack :)
Lena

Postat av: Monica o Jacob

Publicerad 2013-08-28 19:39:27

Vad fina dom är och vilka fina kläder är tyvärr helt kass på handarbete.
Ha det bra;-)

Postat av: Marit Johansson

Publicerad 2013-08-30 10:37:12

Jag blir rörd av ditt engagemang, tummen upp för sådana som du :) det är så viktigt att vi visar medmänsklighet och hjälper med det vi kan, i det lilla och stora!

Svar: Tack :)
Lena

Postat av: Isabell

Publicerad 2013-09-01 10:57:58

Gud så fina! :)

Svar: tack :)
Lena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela