*Lenas lilla blogg*

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2012-09-12 19:19:02

Mmm mumsigt! Tänk om man kunde dricka mjölk ändå.. =(

SV: Ja jag tänkte som så att när det är så svårt att få tid att fara ut i skogen så får jag väl ta en del av skogen hem istället.. ;) hihi..

Vad tar du för ett par vantar i vuxenstorlek ..karlstorlek? =)

Kraaaam
Sanna

Postat av: Sanna

Publicerad 2012-09-12 20:30:39

SV: Haha ja till kompost då kanske.. ;)

Jag är sugen på att köpa ett par i riktigt knallgrönt, nästan neongrönt om du förstår vad jag menar då? Kan du fixa det? En bra julklapp tänkte jag.. =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela