*Lenas lilla blogg*

Mardrömmar...

Publicerad 2012-09-28 07:58:48 i Allmänt,

Go morron...så var det fredag och jag är ledig :)
Min enda lediga dag denna vecka.
Dax för en jobbhelg igen.
Idag måste jag in en snabbis till stan och sen iväg och plugga.
V och jag ska plugga ihop idag.
Drömde i natt att läraren ringde och sa att jag var helt ute och cyklade på denna kurs.
Hoppas verkligen  inte det var en sanndröm. :S
I går natt hade jag en annan konstig dröm ... oxå en dröm som jag verkligen inte hoppas att den är sann. :S
Tänk om min lilla hjärna börjar bli överhettad av att behöva tänka ??? ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela