*Lenas lilla blogg*

HEJ !!!

Publicerad 2012-09-06 08:06:59 i Allmänt,

Då var det torsdag då.
Blev väckt vid halv 6 idag av en vovve som var extremt nödig.
Idag är det kyligt ute men solen skiner.
Väldigt frisk luft.
Idag ska jag jobba kväll så jag har hela dagen ledig.
Också sista jobbar dagen denna vecka. Gutt !!!
Blir nog inge svårt att fylla dagen med sysslor.   ;)
Vill ju helst fylla den med roliga sysslor...inte tråkiga som städa , tvätta och stryka mm.
Blir nog en mix av båda :)
Börjar väl med att slänga i en maskin tvätt...
 
 

Kommentarer

Postat av: Nett

Publicerad 2012-09-06 08:16:14

Härligt, jag har en natt kvar att jobba sedan har jag ledigt :)

Postat av: Sanna

Publicerad 2012-09-06 08:23:59

SV: Mmm men känner mig inte så stark och kreativ just nu tyvärr..suck..men men jag skall försöka rycka upp mig..

Kram
Sanna

Svar: man har rätt att vara låg ibland...kramis
Lena

Postat av: Onkis

Publicerad 2012-09-06 08:29:54

Tvätta,stryka och damma,
det är våran lott här i livet (suck)

Svar: ja TYVÄRRRRRR !!!! så tråkigt...
Lena

Postat av: Linn

Publicerad 2012-09-06 11:13:59

Och vi hade en hund som var magsjuk, det första man gjorde på väg till duschen var att trampa i en hundspya...BLÄ

Svar: tur det var på väg TILL duschen då.. ;)
Lena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela