*Lenas lilla blogg*

Första koppen

Publicerad 2012-09-27 08:42:00 i Allmänt,

Då sitter man här igen och dricker dagens fösta kopp kaffe.
Dricker mitt kaffe ur en sån här ....
ur.
 
 
Fast fatet struntar jag i.;)
Jag är lite kräsen på vad jag dricker mitt kaffe i... är inte så förtjust i att dricka i mugg.
Det är bara så att ur vissa koppar så smakar kaffet bäst... och detta är just en sån kopp.
Detta är min favorit !!!
Jaja.. alla har vi våra konstiga ideér... och detta är bara en av mina ;)
 
HAR DU nån sån konstig idé med någonting???

Kommentarer

Postat av: Nillas Trädgård

Publicerad 2012-09-27 11:15:46

Jovisst har jag också en egen kaffemugg (jag ÄLSKAR muggar) som det är bäst att dricka ur. Den är också MIN, jag blev mäkta upprörd när sambon dukade fram den till en gäst en gång. Surade under hela fikat (visade inget) och exploderade när gästerna åkt hem.
En annan sak är att jag måste lägga på senapen först, sen boston gurka och ketchup överst när jag äter varmkorv. Någon annan ordning så smakar inte korven bra...
Ha en fin dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela