*Lenas lilla blogg*

Före och Efter

Publicerad 2012-09-18 20:53:37 i Allmänt,

Nån som funderar på att göra nån skönhets operation framöver????
 
Tycker ni isåfall ska tänka efter både en å två å tre gånger innan ni låter nån sätta kniven i er , bara för att ni tror ni måste ändra på ert utseende.
Alla mäniskor är fina på sitt sätt.
Och kom ihåg!!!
 
Det ÄR INSIDAN som räknas.
 
Ni kan ju ta en titt på följande bilder , så kan ni se hur det kan gå....
 

Hur snygg var inte han innan han började "skönhets" operera sig.
 
NU ser då jag ingen SKÖNHET.
 
Eller denna person...

Han har ju blivit en riktig skräcködla. *ryser*
 
Eller som han här...
 

...som går och ser skräckslagen ut hela tiden...
 
Eller dessa bröder som var tonårsidoler förr....
 

...tror inte så många har dom som idoler längre.
 
SÅ TÄNK EFTER FÖRE !!!!
 
 

Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2012-09-18 22:33:01

Men snälla nån..Pete Burns..vad är han för nått,tjej? Han ser ju inte klok ut.

Postat av: Onkis

Publicerad 2012-09-18 22:37:47

men gisses...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela