*Lenas lilla blogg*

Minneslåda

Publicerad 2012-11-10 09:20:07 i Tips & Ideér & pyssel,

Vi ska börja med *minneslådor* på jobbet.
Vilket jag tycker är kanon bra.
Man har lådor med saker  som gör att de gamla kanske minns vissa saker och kanske börja prata om gamla minnen. Eller att man får dom att känna igen en grej.
Eftersom det snart är jul så gjorde jag grunden till Minneslåda nr:1
Tog en gammal skokartong jag hade..
 
 
Och klädde den med RÖTT julpapper...
 
 
Tänk så fin en gammal skokartong kan bli.
Och sen lade jag i ett julkort, julpapper, ett rött ljus och en kakform i metall.
Så nu ska vi bara fylla på med lite mera saker .
Ska bli kul att prova detta sen.
:D

Kommentarer

Postat av: Onkis

Publicerad 2012-11-10 11:51:10

Vilken bra ide,roligt för dom äldre.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela