*Lenas lilla blogg*

Slödag

Publicerad 2012-05-20 18:46:22 i Allmänt,

Idag har jag inte gjort många knop.
Har mest latat mej och försökt kurera min förkylning.
Vilket inte verkar gå så där jätte bra. :(
Den hänger sig kvar värre än en blodigel.

Har druckit ingefärste, tagit echinagard, panodil, nässpray och allergimedicin.
Känner mej som ett vandrande apotek ;)

Vill ju va pigg i morron juh... då vi ska ut på skojigheter med jobbet.

jaja...gnäll gnäll gnäll.
Hjälper ju inte att gnälla heller. ;)

Här kommer iallafall en bild på hur långt syrenerna kommit här i småland.

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2012-05-20 18:54:38

Oj hoppas verkligen att du kryar på dig snart, aldrig skoj att vara hängig.. <3



SV: Mmm virkade och stickade disktrasor är toppenbra.. =)



Kraaaaam

Sanna

Postat av: Cilla

Publicerad 2012-05-21 00:00:04

Du kommer ju bli konserverad så mycket saker du tryckt i dig ;b Hoppas att du frisknar till snart.



Sv:Han tackar =)

Postat av: Monika

Publicerad 2012-05-21 06:30:28

Krya på dig!

Här blommar syrenerna oxå, fast lite för tidigt, det brukar ju va framåt skolavslutningen?

Ha en fin dag

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela