*Lenas lilla blogg*

SJUK !

Publicerad 2012-05-18 08:28:37 i Allmänt,

Förkylningen vill inte ge med sig, och jag skulle jobba nu i helgen.
Men har fått ringa och sjukanmält mej. :(
Känns ju inge vidare.
Det händer inte ofta att jag är hemma från jobbet för att jag är sjuk.
Misstänker att det är mitt lilla barnbarn som smittat mej denna gång :)
Och om det är han så gör det ju inget ;)

Sen är det ju det här med tanden...vet inte om jag ska ringa tandis idag eller vänta tills nästa vecka.
Men väntar jag så får jag väl skit ont under helgen.
Men känns ju inget vidare att gå till tandis när man är dunderförkyld och näsan rinner som en vattenkran.

Hur man än vänder sig har man ändan bak....

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2012-05-18 20:34:56

usch stackare. krya på dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela