*Lenas lilla blogg*

Onsdag

Publicerad 2012-05-09 10:32:29 i Allmänt,

Då var morronrundan avklarad...fick sällskap av T. och hennes hundar idag.
Alltid lika trevligt. :)
Sen tog vi en sväng till affären för vi båda behövde handla lite.
Gäller att passa på att samåka när man kan .
Lite roligare blir det ju oxå ;)

Nu ska jag ut i solen en stund och greja...
Roligare att greja ute nu än inne...
Skulle behöva städa...men det skiter jag i  ;)
Är det nån som gnäller så får väl dom städa.
Bättre att vara ute när man kan.. skiten inne finns kvar tills en regnig dag.

Kramiz.

Kommentarer

Postat av: onkis

Publicerad 2012-05-09 11:19:30

Sol,

här i Värmland öser regnet ner.

Njut!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela