*Lenas lilla blogg*

G & B Arena

Publicerad 2012-05-08 23:13:35 i Speedway/sport,

Ikväll har vi varit på speedway.
Dackarna spöade Hammarby.
Är ju lite delad när dessa två lags möts.
Eftersom jag i grund och botten alltid har hejat på Bajen när det gäller annan sport.
Men i Speedwayen så är det ju Dackarna som är mitt lag.
Dackarna vann iallafall i kväll med 52-38.
Kallt var det oxå... fast jag tog på vinterjacka och vinterstövlarna innan jag åkte.
Kommer nog inte att tina upp den närmaste veckan. Brrrrrrrrrrrrrr.


tack å hej från mej

Kommentarer

Postat av: onkis

Publicerad 2012-05-09 06:23:12

Tur att rätt lag för dig vann.

Här är det Valsarna som gäller :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela