*Lenas lilla blogg*

BODA BORG Sävsjö

Publicerad 2012-05-21 19:07:44 i Allmänt,

Idag har jag varit på BODA BORG i Sävsjö.
Fy f-n vad kul det var.
Det är lite som Fångarna på fortet.
Man ska klara av olika celler.
Är lite blåslagen här å där ... men vad gör det när man har roligt. :)
Vi var 3 lag.
Gissa vilket lag som vann ??? ;)





Så nu har jag en guldmedalj och en T-shirt med passande text.
;)

Boda borg finns på flera ställen i Sverige.

Har ni aldrig varit där så testa på, det är skit skoj.
Alla kan vara med och göra nånting.
Har ni barn så kan det vara ett perfekt utflyktsmål.
Eller ett gäng vuxna om nån typ fyller jämt... eller ojämnt det kvittar ;)

Helt klart värt ett besök.

Kommentarer

Postat av: onkis

Publicerad 2012-05-21 21:06:03

Grattis till vinsten :)

Har varit till Boda borg i Karlskoga,skitkul :)

Postat av: Sanna

Publicerad 2012-05-21 21:27:52

Grattis! =)



SV: Ja du får hålla både tummar och tår, vi behöver verkligen få sälja vårt hus..



Kraaaaam

Sanna

Postat av: Nett

Publicerad 2012-05-22 09:52:42

Härligt! Och kul att ni vann med.

Postat av: Adine

Publicerad 2012-05-22 10:48:46

Åh vad kul! :D Jag var där med klassen på typ.. Mellanstadiet :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela